Přehled
Děkan Pedagogické fakulty Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
· asistent / asistentka se zaměřením na prostorovou tvorbu
Označení pracovního místa
· Asistent/ka se zaměřením na prostorovou tvorbu
· Typ systemizovaného místa: asistent
Popis pracovní náplně pracovního místa
Asistent/ka se podílí na výuce v bakalářských a magisterských studijních programech (včetně
oponování a vedení závěrečných prací). Rozsah přímé výuky v dlouhodobém průměru je obvykle 4 až 6 hodin týdně v semestru. Aktivně se podílí ve spolupráci se svým mentorem na tvůrčí činnosti (zejména formou aktivní publikační činnosti v recenzovaných časopisech, popřípadě jinou formou publikačních výstupů podle požadavků oboru a v souladu s požadavky standardů tvůrčí činnosti na OU, aktivní účastí na vědeckých konferencích a odborných setkáních, aktivní prezentací výsledků tvůrčí činnosti; v případě uměleckých oborů formou aktivní umělecké činnosti). Dále se asistent podílí na třetí roli univerzity zejména formou popularizace tvůrčí činnosti, na administrativě spojené s vykonávanou činností a na samosprávě univerzity. Asistent/ka aktivně směřuje k získání vysokoškolského vzdělání III. stupně.
Označení specifikace mezinárodního výzkumného profilu uchazeče/uchazečky
· R1 – First stage
Předpokládaná výše úvazku
· 0,5
Kvalifikační a další předpoklady
· Vysokoškolské vzdělání II. stupně v oboru výtvarná výchova, výtvarné umění
· Student/ka doktorského studijního programu v příbuzném oboru
· Angličtina B2
· EU research level: R1 – First stage
Předpokládané datum nástupu
· od 1. 9. 2025 popř. dle dohody
Nabízíme
· příležitost tvořivé práce
· podpora rozvoje osobního potenciálu
· 8 týdnů dovolené za kalendářní rok
· 5 dní volna k léčení
· stravenky v hodnotě 115,- Kč/den; nárok od 0,7 úvazku
· slevy na nájemném u společnosti Heimstaden
· firemní školku Elánek
· využívání univerzitní knihovny zdarma
· jazykové a jiné univerzitní vzdělávací kurzy
Výčet dokladů požadovaných od uchazeče
· strukturovaný profesní životopis s přehledem publikační činnosti
· motivační dopis
· souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení
· doklady o dosažené kvalifikaci
Mzdové podmínky
· dle Vnitřního mzdového předpisu OU
Termín, způsob, forma a místo pro dodání přihlášky a požadovaných dokladů uchazeče / uchazečky
Strukturovaný profesní životopis s přehledem publikační činnosti (umělecké činnosti), motivační dopis, doklady o dosaženém vzdělání a podepsaný Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení zasílejte do 30. 5. 2025 na adresu PersonalniPdF@osu.cz ; do předmětu zprávy uveďte „Asistent/ka se zaměřením na prostorovou tvorbu“.
Jazyk, ve kterém bude vedeno výběrové řízení
· český
První kolo výběrového řízení proběhne bez osobní přítomnosti uchazečů/uchazeček posouzením zaslaných materiálů výběrovou komisí.
Děkan fakulty si vyhrazuje právo pozvat k osobnímu jednání pouze vybrané uchazeče/uchazečky a zároveň právo nevybrat žádného uchazeče/uchazečku. Děkan PdF OU rovněž může výběrové řízení zrušit nebo opakovat.