Jak vytvořit úspěšný inzerát – část II: správné informace správným cílovým skupinám (…aneb jeden krátký prompt nestačí…)

Asi bychom se shodli, že hlavním cílem pracovního inzerátu je propagovat nabízenou pracovní pozici, přitáhnout vhodné kandidáty a přimět je k příslušné reakci. Jde tedy v podstatě o marketingové sdělení určené „ven“. Tím se přirozeně liší od popisu pozice (job description), který shrnuje kompetence a požadavky, a který je směřován spíše interně. Jakými kroky tedy začít při přípravě skutečného pracovního inzerátu?

Pokračovat ve čtení

Ma thèse en 180 secondes 2024

The contest “Ma thèse en 180 secondes” allows French-speaking doctoral students to talk about their research work to a non-specialist audience by learning how to explain a complex subject in simple terms.

Pokračovat ve čtení

A hackathon for girls and women in Prague

You are a woman (17+), curious about new technologies and willing to make an impact? Experience with generative AI or AI coding tools to bring to life new ideas and solutions to the world. All profiles welcome: from no prior knowledge to tech-savvy!

Pokračovat ve čtení

LAUNCH OF THE 2024 BARRANDE FELLOWSHIP PROGRAMME

The French Institute in Prague, the French Embassy in the Czech Republic and the Czech Ministry of Education, Youth and Sports (MŠMT) are happy to announce the launch of the Barrande Fellowship Programme for 2024, the exchange mobility programme for Ph.D. students between the Czech Republic and France.

Pokračovat ve čtení

Jak vytvořit úspěšný inzerát – část I: titulek

Titulek – resp. nadpis inzerátu – je zpravidla první kontakt uchazeče či uchazečky s danou pozici, hledá-li volné pozice prostřednictvím pracovních portálů. Prohlíží výpis inzerátů a na jeho základě se rozhoduje, zda danou pozici rozklikne či nikoliv. Je proto více než žádoucí věnovat tvorbě optimálního titulku patřičnou pozornost. Tímto dílem zahajujeme náš seriál, který by měl zájemcům napomoci vytvořit úspěšný inzerát.

Pokračovat ve čtení